Sekafi w podwersji Plus to już zupełnie inny produkt wzbogacony o szereg nowych opcji i zaawansowanych ustawień. Oczywiście posiada wszystkie funkcjonalności zawarte w niższych podwersjach ale możliwe jest również m.in. prowadzenie ewidencji produktów stosowanych zamiennie i indeksów powiązanych, czyli obiektów które nie wymagają prowadzenia ewidencji wielu wariantów tego samego towaru. Jest możliwość synchronizowania danych z dowolnymi innymi aplikacjami opartymi na bazie danych SQL. Ponadto program pozwala na powiązanie ze sobą towarów i usług, np. dodatkowego wyposażenia, lub pasujących akcesoriów, materiałów eksploatacyjnych itp. Po wykupieniu dodatkowego pakietu „Bonus” dostaniemy narzędzie, gdzie stworzymy sobie w prosty sposób internetowy system lojalnościowy.
Jeśli twoja firma zatrudnia fachowców zajmujących się różnymi zadaniami np. serwisanci kas, kopiarek, wag, oprogramowania to praca w niższych wersjach jest oczywiście możliwa, natomiast wszyscy Ci serwisanci pracują na wspólnym rejestrze zleceń oraz wspólnej ewidencji. Wersji Plus możemy zdefiniować oddzielne grupy zwane zespołami, do których przypiszemy konkretnych pracowników i utworzyć dla nich indywidualną lub współdzieloną ewidencję z innym zespołami. Każdy z zespołów ma własny rejestr zleceń co znacznie ułatwi pracę dla tej grupy ludzi.
Firmy zatrudniające wielu serwisantów oraz handlowców obsługujące setki klientów nie muszą informować swoich pracowników o każdej nowo zawartej umowie oraz negocjacjach pomiędzy naszą firmą, a naszymi klientami. Fachowiec skupia się na wykonaniu swojego zadania, a system podstawia właściwe wartości uzgodnione pomiędzy nabywcą, a działem marketingu. Dzięki tej funkcjonalności możemy przypisywać odpowiednie poziomy cenowe dla konkretnych partnerów które definiujemy zgodnie z polityką marketingu naszej firmy. Przykładem takiego zastosowania może być określenie specjalnych poziomów cenowych np. dla naszych przedstawicieli regionalnych, serwisów, integratorów lub klientów kluczowych. Przypisanie wybranego poziomu cenowego umożliwi poprawne podstawienie obowiązujących cen dla właściwego odbiorcy. Istnieje możliwość kreowania indywidualnych cen na wybrane produkty lub usługi dla konkretnych odbiorców. Grupy rabatowe są rozszerzeniem poziomów cenowych na wybrane działy asortymentu. Dzięki takiemu modelowi pracy serwisant wykonujący działania nie koncentruje się na wycenach, ale na wykonaniu zadania.