Program Sekafi został stworzony, aby skutecznie zarządzać serwisem i jednocześnie zwiększać jego efektywność.
Narzędziem dzięki któremu możemy zwiększyć zyski jest zaimplementowany moduł "Akcji", który pozwala w łatwy sposób zdefiniować cykliczność wykonywanych działań dla poszczególnych kategorii oraz modeli. Po przypisaniu akcji do kategorii modele będą dziedziczyć te własności, co znacznie przyspiesza pracę użytkownika w systemie.
Akcje dzielą się na 3 kategorie:
-
Czas - definiowanie akcji według czasu dedykowane jest dla urządzeń takich jak wagi, kasy fiskalne i oprogramowanie. Przykładowo: klient kupując oprogramowanie antywirusowe otrzymuje roczną licencję. Podczas tworzenia zlecenia instalacji lub sprzedaży system sam automatycznie utworzy przypomnienie o przedłużeniu licencji po określonym czasie.
-
Licznik - akcje te są dedykowane dla sprzętu takiego jak drukarki, kopiarki i samochody, gdzie definiuje się cykliczne akcje co określoną liczbę jednostek. Przykładem tego może być wymiana paska rozrządu co określoną liczbę kilometrów w samochodzie firmowym. Serwisant wracając z terenu, wprowadzając dane zlecenia wpisuje również ilość przebytych kilometrów lub stan licznika. W ten sposób za jakiś czas podczas wprowadzania kolejnego zlecenia system pokaże komunikat o konieczności wymiany podzespołów.
-
Firmware - jest dedykowany dla urządzeń, które posiadają zaimplementowane oprogramowanie firmowe - jak np. karty graficzne. W ten sposób wprowadzając wersję firmware'u sprzedanego lub naprawianego urządzenia mamy podgląd co klient posiada i w przypadku wydania nowszych wersji firmware'u przez producenta możemy zaproponować klientom aktualizacje. Takie działania dają klientowi odczuć jak bardzo o niego dbamy a tym samym umacniają więzi handlowe.